Projekt graficzny
GRATIS

Parasol reklamowy – przydatny nośnik czy zbędny gadżet?

Parasol noś i przy pogodzie. Ten chiński aforyzm spopularyzowany przez Remigiusza Kwiatkowskiego świetnie wpisuje się w treść dzisiejszego artykułu. Szukając idealnego nośnika reklamy, który wyróżniłby firmę, dodając jej prestiżu, często można natknąć się na parasole reklamowe. Golfowe, składane, klasyczne, te z odblaskowymi elementami, miejscem na logo firmy na rączce… Wybór jest naprawdę ogromny. O ile ich konstrukcja i rozmiar czyni z nich nośnik reklamowy o wyjątkowo łatwym montażu oraz możliwościach transportowych, o tyle czy jest to skuteczny element kampanii reklamowej dla firmy? Z dzisiejszego wpisu dowiecie się, czy parasol z personalizowanym logo jest wart tego, by w niego zainwestować, czy stanowi jedynie zbędny gadżet. Zapraszamy do lektury!


Parasol ogrodowy jako nośnik reklamy

Duże parasole reklamowe z nadrukami możemy spotkać niemal w każdym miejskim ogródku letnim. Oprócz oczywistej funkcji ochrony przed nadmiernym nasłonecznieniem, wiatrem i deszczem, ogrodowy parasol to również nieoceniony nośnik reklamowy. Ze względu na rozmiar i użyteczność przyciąga wzrok oraz skupia na sobie uwagę przechodniów. Ten rekwizyt doskonale sprawdzi się zarówno na terenie kawiarni, jak i podczas firmowych eventów, szkoleń czy targów. Ogrodowy parasol reklamowy jest również dobrym pomysłem na pogłębienie relacji z klientem – stanowi szybką, niewerbalną komunikację i promocję marki w jednym. Będąc elementem marketingu outdoorowego, ogrodowy parasol reklamowy uchodzi za jeden ze skuteczniejszych sposobów na promocję. Jesteśmy w stanie postawić go niemalże wszędzie, docierając tym samym do coraz to szerszej grupy odbiorców. W odróżnieniu od plakatów i billboardów parasol pełni również funkcje użytkowe, a co za tym idzie – każdy nadrukowany na nim tekst mocniej zapada w pamięć. Odgrywa to niewątpliwie znaczącą rolę w budowaniu świadomości marki.

Parasol ogrodowy z nadrukiem jako element marketingu outdoorowego

Reklama zewnętrzna (outdoor), wraz z rozwojem technologii, zyskała na ogromnej popularności i skuteczności. Taki rodzaj promocji skoncentrowany jest głównie na wykorzystaniu nośników w centrach miast. Ma za zadanie nie tyle przekazać dużą ilość informacji, co skupić uwagę osób przemieszczających się po ulicach. Ten rodzaj reklamy obejmuje szeroki zakres działań i wykorzystuje nośniki takie jak m.in.:

  • plakaty i billboardy,
  • ścianki wystawiennicze,
  • ramy aluminiowe z nadrukami,
  • banery i rollupy reklamowe,
  • namioty, parasole i leżaki ogrodowe.

Można więc uznać, że reklamy outdoor stały się nieodzownym elementem współczesnego krajobrazu, a ogrodowy parasol reklamowy idealnie z nim współgra. Warto zestawić go z leżakiem reklamowym, by stworzyć spójną strefę wypoczynku. Rozpostarcie parasola tworzy dodatkowo efekt „azylu”, co pozytywnie wpływa na wizerunek marki.

Lato to wprost idealny okres na przekonanie się, jak wykorzystanie ogrodowego parasola reklamowego z dużym nadrukiem wpłynie na rozpoznawalność oraz pozytywny wizerunek marki. Mamy nadzieję, że powyższy artykuł rozjaśnił i przybliżył Wam temat wykorzystania parasola ogrodowego jako idealnego nośnika reklamy.

Wróć
parasol reklamowy z nadrukiem